Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Akılalmaz olay! Biriktirdiği 1 kilo altın çöpe gitti

Bursa’da bir vatandaşın ev almak için yıllarca biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram altın, eşi tarafından yanlışlıkla çöp sanılarak konteynere atıldı.

Bursa’da bir vatandaşın ev almak için yıllarca biriktirdiği yaklaşık 1

Olay, Bursa’nın Yıldırım ilçesi Esenevler Mahallesi’nde yaşandı. Sedair Kurnaz isimli vatandaşın, Nilüfer ilçesi Akçalar Mahallesi’nde satın almak istediği ev için biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram altın, iddiaya göre evde yapılan temizlik sırasında yanlışlıkla çöpe atıldı. Kurnaz’ın, ev sahibiyle anlaşma sağladıktan sonra ödeme için hazırladığı altınların bulunduğu poşeti yerinde bulamaması üzerine gerçek ortaya çıktı.

İddiaya göre Kurnaz’ın eşi, temizlik yaptığı sırada siyah poşet içerisinde bulunan altınları çöp zannederek evin önündeki konteynere attı. Durumun fark edilmesiyle birlikte aile büyük bir şok yaşadı. Altınların atıldığı anın kesin olarak belirlenmesi için bölgede güvenlik kamerası incelemesi başlatıldı.

Konteynerleri tek tek karıştırdı

Altınlarının kaybolduğunu öğrenen Sedair Kurnaz, mahallede bulunan çöp konteynerlerini tek tek kontrol etmeye başladı. Olayın ardından belediye temizlik ekipleri ve polis ekiplerine de bilgi verildi. Mahalle sakinleri de kaybolan altınların bulunması için arama çalışmalarına destek verdi.

“Bulan varsa bize ulaşsın” çağrısı

Yaşadığı olayı anlatan Kurnaz, ev alımı için uzun süredir biriktirdiği altınların kaybolduğunu belirtti. Altınların akıbetinin henüz bilinmediğini ifade eden Kurnaz, bulan ya da görenlerin kendilerine ulaşmasını istedi. Polis ekiplerinin olayla ilgili incelemeleri sürerken, kayıp altınların akıbeti merak konusu oldu.