Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Seferihisar Belediyesi soruşturmasında yeni gelişme

Seferihisar Belediyesi’ne yönelik rüşvet soruşturmasında gözaltı sayısı 25’e yükseldi. Gözaltındaki Belediye Başkanı İsmail Yetişkin’in sağlık durumu nedeniyle diyaliz tedavisi için hastaneye sevk edildiği öğrenildi.

Seferihisar Belediyesi'ne yönelik rüşvet soruşturmasında gözaltı sayısı 25'e yükseldi. Gözaltındaki

Seferihisar Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından yürütülen rüşvet soruşturmasında yeni gelişmeler yaşandı. Soruşturma kapsamında 26 kişi hakkında verilen gözaltı kararının ardından sabah saatlerinde düzenlenen operasyonda Seferihisar Belediye Başkanı İsmail Yetişkin ile Balçova Belediye Başkanı Onur Yiğit’in de aralarında bulunduğu çok sayıda şüpheli gözaltına alındı.

Gün içerisinde yürütülen çalışmalar sonucunda gözaltına alınan şüpheli sayısı 25’e yükseldi. Hakkında gözaltı kararı bulunan bir kişinin yakalanmasına yönelik çalışmaların ise sürdüğü öğrenildi.

Hastaneye sevk edildi

Gözaltına alınan şüpheliler, emniyetteki işlemler öncesinde sağlık kontrolünden geçirildi. Mevcut sağlık rahatsızlığı bulunan Seferihisar Belediye Başkanı İsmail Yetişkin’in ise rutin diyaliz tedavisini sürdürebilmesi amacıyla hastaneye sevk edildiği belirtildi. Tedavisinin tamamlanmasının ardından Yetişkin’in yeniden emniyete götürüldüğü öğrenildi.

Emniyete getirildi

Balçova Belediye Başkanı Onur Yiğit ile birlikte gözaltındaki diğer şüpheliler de rutin sağlık kontrolleri kapsamında hastaneye götürüldü. Sağlık işlemlerinin tamamlanmasının ardından tüm şüpheliler yeniden emniyete sevk edildi. Rüşvet soruşturması kapsamında gözaltına alınan şüphelilerin emniyetteki ifade işlemlerinin devam ettiği bildirildi.